czwartek, 12 sierpnia 2010

#5 (late night) Update Requested

Oha-lucky-zzzzz~

Jest późno, zdaję sobie z tego sprawę ale oto jest late night żurnalism!

Zaczniemy od nowej pozycji w ofercie serwisu yatta.pl (tak, figurki to mój nowy konik, nie mam zamiaru się od tego odcinać i póki moi szanowni koledzy mnie nie powstrzymają, będziecie skazani na kolejne informacje o wychodzących na bierząco modelach). Kilka dni temu pisałem o pozycji figma Shikinami Asuka Langley: Test Plugsuit ver., będącej dziełem firmy Max Factory. Otóż serwis yatta.pl postanowił udostępnić nam ten (srsly) wspaniały model. Osobiście uważam to za naprawdę pozytywną ewolucję polskiego rynku m&a. Być może (somewhere, sometime, over the rainbow~) któregoś pięknego dnia, któregoś pięknego roku, będziemy mogli zamawiać figurki, anime oraz mangi wraz z dniem ukazania się ich na stronach producentów.

Let's get on with it. Good Smile Company wypuszcza na rynek maskotkę o wdzięcznej nazwie 'wooser'. Sympatyczny pluszak, znany chociażby z roli maskotki w serii Black Rock Shooter, będzie dostępny w okolicach listopada roku 2011. Jest to pluszak, mierzący 190mm. Ta odrobina pluszowej rozkoszy będzie nas kosztować 2500 JPN.

Wybaczcie, iż dzisiejsze wiadomości prezentuję wam w znacznie okrojonej formie ale obowiązki maści wszelakiej i nieokreślonej znacznie utrudniły mi kontakt z komputerem w ciągu dnia. Dlatego też zamykam dzisiejsze newsy top listą, acz nie byle jaką! Oczęta wasze mają szansę nacieszyć się rankingiem najbardziej popularnych komiksów na rynku japońskim w dniach od 2 do 8 sierpnia, 2010. Miejsce pierwsze przypadło szukającemu wciąż polskiego wydawcy, One Piece, autorstwa Eiichiro Ody. Na miejscu drugim uplasowało się Naruto, czujące na swych plecach oddech Bleach'a. Pierwszą dziesiątkę zamyka jedna z moich ulubionych serii, czyli Initial D, tom 41. Pełna listę znajdziecie pod poniższym linkiem.

I to wszystko na dziś, z pokorą przyznaję, iż nie stanąłem na wysokości zadania. 01.00 na liczniku i kilka łyków białego wina wpływają negatywnie na motywację, mam nadzieję, iż wybaczycie mi dzisiejszy brak formy. Good night 'n' stay tight!

~goe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz